NIEUW: nu ook gemeubelde kantoren beschikbaar! Contacteer ons
 
nl fr en

 

Contacteer ons

Wenst u informatie over ons bedrijvencentrum?

 

 

  

 


Kantoor met standaard dienstenpakket

 

Indien u kiest voor een standaard dienstenpakket kan u gebruik maken van onderstaande faciliteiten en diensten:

 

  • onthaal van bezoekers
  • gepersonaliseerde telefoonbeantwoording bij afwezigheid
  • beschikbaarheid van één of meerdere telefoontoestellen
  • beschikbaarheid van één of meerdere telefoonnummers
  • gratis parking voor personeel en bezoekers
  • brievenbus per onderneming
  • postadministratie & frankeerdienst
  • koeriers/leveranciers: bedeling en verzending dagelijks
  • toegang & abonnement van de communicatieoperatoren
  • gebruik intranetinfrastructuur
  • gratis 1 vergaderzaal ter beschikking - 15 min. per kwartaal
  • gebruik kopieerapparaat en netwerkprinter (individuele code)
    met gratis 'scan to e-mail' functie
  • papierversnipperaar en papiersnijder
  • lobby als ontmoetingsruimte
  • minikeuken
  • afvalcontainers
  • goederenlift
  • verwarming, verlichting, waterafname en onderhoud van de gemeenschappelijke ruimten
  • advies en bijstand van de manager van het centrum en vanwege de oprichtende maatschappijen van het centrum

 

U kan natuurlijk ook beroep doen op al onze andere faciliteiten:

secretariaatswerk, gebruik vergaderzalen,....

 

U betaalt dan geen forfaitair bedrag maar het werkelijke gebruik.

 

U heeft reeds een eigen kantoor met standaard dienstenpakket vanaf 430 Euro per maand.


Webdesign Vector BROSS